به گزارش همشهریآنلاین، بر اساس گزارش آماری پیامهای انتقاد، شکایت و پیشنهادات که در سامانه شفافیت شهرداری تهران منتشر شده است، علاوه بر ۳ مورد بالا که پرتکرارترین درخواستهای مردمی از مدیریت شهری به حساب میآیند، برخورد با مسافر در تاکسی، عملکرد مدیران و کارکنان مترو و همچنین برخورد با مسافر در اتوبوس(خصوصی) به ترتیب در رتبههای هفتم تا دهم این رده بندی قراردارند.
جزئیات ۱۰ موضوع پردرخواست شهروندان از مدیریت شهری در دی ماه ۱۴۰۱ با میزان افزایش و کاهش تماسها نسبت به مدت مشابه (دی ماه ۱۴۰۰) به شرح زیر است:
نظر شما